Stanovnici Limana izborili su se da u urbanistički plan ne uđu sve garaže koje su prvobitno bile planirane za izgradnju u tom delu Novog Sada, saznaje 021.rs.
Glavni problem je parking servis, koji ne radi svoj posao. Kada bi uklonili sva vozila parkirana na požarnim prolazima do zgrada (uključujući automobile članova komisije za planove), kao i sa drugih mesta gde je parkiranje zabranjeno, onda bi postalo jasno koliko "ima" mesta za parkiranje na Limanima.
Gospodo koja se zalite kako, zamisli (!), morate da kruzite 5 minuta da bi ste nasli parking, za vas isti i nije, tj, treba da se vratite u svoj prirodni oblik stanovanja sa kucom i kolskim prilazom koji je samo vas!!! Na Limanima su parkinzi bukvalno na svakih 50-100m, za 40 godina zivota i 20 voznje nikad, ali NIKAD nisam morao da parkiram dalje od 100m od destinacije. Dakle, ne izmisljajte problem tamo gde ga nema!!! Ej, tesko je "kruziti" 5 minuta i parkirati 100 koraka dalje od destinacije, alo?!?
Ovde treba da diskutujemo o akcijama kako cemo zaustaviti gradnju u ostacima Limanskog parka i tamo gde hoce da nabiju garaze gde im mesto nije.
I, molio bih redakciju da izmeni naslov vesti, "Izborili" smo se samo onda kad nas bageri i bagreri zaobidju za sva vremena!
nije stvar u parkinzima ili bez njih vec na sta lici grad
svadjacete se oko ovoga dokle god novac stize iz juzne afrike umesto privrede
otkacite se rusije i podignite standard ako milite da ne ludujete oko isth stvari svakoga dana
kada je trebalo progutati manju zabu ste ubili premijera.
zaba je sada mnogo mnogo veca i uci ce vam kroz dupe
Avaj, ja sam lik koji na posao ide peške ili biciklom. To ne menja činjenicu da parkinga u Narodnog fronta nema. Nema ga pod prozorom, ali nema ga ni dalje od prozora, jer i tamo je nekome pod prozorom. Jedino mesto gde posle radnog vremena ima prostora duž cele ulice je.. ha, pazi sad ovo: prekoputa limanskog parka, tj. pored NIS-a.
Ne smeta meni manjak mesta za parkiranje. Meni smeta debilna vlast zbog svega što radi. Problem je da kada se protiv vlasti najglasnije bore kreteni, onda ostali ljudi vide to i glasaju za vlast. Zbog vas, ljudi će glasati za vlast.
E pa i ja živim tačno iznad velikog parkinga u Despota Stefana i mesta uvek ima. Što ne dođeš da se parkiraš tu? Ali priznajem, to da li likovi poput tebe zapravo imaju mesta da se parkiraju je totalno sekundarna stvar. Ako je izbor između toga da dozvolimo da nam tik pod prozorom nikne još jedno betonsko ruglo i da dodatnih 50-tak vozila tu šiba izduvne gasove, ili da likovi poput tebe svakog dana kukaju što moraju da traže parking (ili se jednostavno odreknu auta), uvek ćeš izvući deblji kraj.
Baš pred mojom zgradom je jedan od parkinga koji je velik, ali ni blizu zadovoljavajući, na njemu je trebalo da bude garaža, ali ste se izborili da je ne bude. Parking je krcat u svakom trenutku van radnog vremena, tj. kada Limanci nisu negde na poslu. Voleo bih da mi neko objasni kako zona rešava takvu situaciju.
Eto, to zaista jeste deseti deo celog parka, pošto je budući i već ucrtani parking za dva reda vozila od ulice Blagoja Parovića do početka trafo stanice. Zaista niste dobro sagledali proporcije.
Nema potrebe da se uznemiravate do te mere. Srž problema jeste invazija, koju generiše država već trideset godina, ubijajući sva mesta sem Beograda i Novog Sada. Stanite izjutra na Bulevar oslobođenja i brojte vozila koja neprekidno silaze u sve tri trake. Većina se parkira po Limanu i ako nisu NIS, EPS ili Toplana, dalje idu autobusom do radnog mesta! Grad se morao širiti izgradnjom novih naselja na okolnim njivama, a ne zidanjem na mestu udžerica, jer je investitor izvoleo platiti gde mu je vladajuća stranka rekla. Drugi nivo problema takođe dolazi iz pravca stranačke oligarhije, koja svoje D2D ptice trkačice zapošljava preko svake mere, šteluje sistematizacije i stvara bolestan sistem, u kojem smo mi npr prva država na planeti koja ima državnu poštu pretrpanu administracijom... ali bez poštara. Park siti, Maxtron, Merkator, Primenada... sve zločin i predizborna finansiranja. Tako i sa famoznim vrtićem pored pet u okolini i "pametnim" spratnim garažama, stranačko muljanje i još jedna pljačka države i naroda.
Bez ikakvog sarkazma, zaista iskreno želim da se izborite za svoju stvar na sudu (a iskreno, ako ne bude moglo na sudu, onda kako bilo da se izborite). Što se tiče stanovnika Depresije, ti ljudi jednostavno nemaju gde, a u te barake su smešteni kada su gradili taj Liman, dakle nije nelegalno, niti su ih oni izgradili, niti su tamo došli da bi ostali da žive, već da stanuju dok rade i grade Liman (i ne samo Liman) i da dobiju stanove za koje su uredno uplaćivali u stambeni fond, a u njih su se uselili oni koji nisu imali prava, a ovi ljudi, pošto nemaju nikakvu moć, ostavljeni su tamo u Depresiji i sad ih se hoće i odatle oterati. No, zato jesu ne-baš-legalne (da upotrebim savremenu terminologiju veljoilićevskog tipa) pojedine građevine koje su nikle tamo u produžetku tog poteza, ali to nikome ne smeta, već smeta sirotinja koja nema gde i koja traži svoje, a nema sredstava da se za to izbori.
Pa niko nije rekao da od života na Limanu izrasta mozak, ti si sjajan primer za to - ali i bez njega možeš jednom biti vlast, nije sve propalo u tvom bednom životu.
Lune je odrastao u zgradi u kojoj je živela Monika Seleš, išao u Žarkića i gledao kako se diže zgrada u kojoj je bio dragstor kod "Marinka" koji se nikad tako nije zvao al smo ga mi tako zvali kad je otvoren. Odatle odselio isto na Liman 500 metara dalje. Nikakvi Sivi domovi i ostali tupsoni meni ne mogu govoriti šta je Liman i kakvi su limanci jer ceo svoj život tu stanujem. Nadam se da znaš o kojim zgradama sam govorio a ako ne znaš što verujem da je tako pitaj nekog starijeg limanca da ti objasni. I za kraj sa vlašću imam veze Voša sa pobedama.
Liman ima najbolju pokrivenost vrtićima (5 velikih objekata) i pored Novog Naselja najveći broj parking mesta po jedinici stanovanja u čitavom Novom Sadu. Ako ti to nije dovoljno, opcije su ti da se odseliš negde drugde, ili da prestaneš da kupuješ automobile i praviš decu.
To što tebe moje priznavanje da ne znam celu situaciju i isticanje da 30-godišnjem divljem stanovanju mora biti kraj (makar se njime i rešavala nepravda) podseća na rasizam i fašizam sasvim lepo govori o tvom mentalnom sklopu. Moja nimalo bogata porodica je već preko 20 godina uvezana u sporove s državom koji vrede barem 2-3 radnička stana, ali gle čuda - dan kada ćemo zauzeti javnu površinu straćarama napravljenim od đubreta, pa još i kukati kada nam se sruše, još uvek je daleko.
U vrtice na Limanu treba da idu deca sa Limana, a ne iz ostalih delova grada. Ako nemaju vrtice u svom delu grada - nek ih tamo i grade.
Parking na Limanu je za stanovnike Limana i radnike (tokom radnog vremena - naravno koji se placa, bilo firma ili radnici - njihov problem). Za stanovnike je dovoljan i postojeci, za radnike mozda treba 1-2 garaze na sprat, koje se ne smeju graditi na zelenim povrsinama. Sve ostalo je silovanje i teror.
Postoje fotografije i starije od tih koje navodite, na njima nema stambenih zgrada, dođoša i siđoša, partijskih zanosača i ostale građanštine. Upristojite se i pogledajte urbanistički plan ponovo, slabi ste sa proporcijama.
Pa ako je pred TVOJOM zgradom na Limanu manjak parkinga, ti lepo pokreni peticiju da se TU i podigne - ovde gde hoće da ih podižu već postoje veliki i zadovoljavajući parkinzi.
A za parkiranje na poslu se ne brinem, jer nisam lenje govno koje mora svuda da ide automobilom.
Postoji fotografija iz sedamdesetih gde se na tom istom mestu ljudi parkiraju na sred te livade. Dakle, nije u pitanju nikakav NIS, već bahati stanari. Nije desetina, već petina. Duplo lažete.
A kojom logikom si spojio vrtiće i garaže u istu rečenicu i smisao? Naravno da su potrebni vrtići, onoliko koliko ima dece, i još preko jer svako dete ima pravo na mesto u vrtiću. S druge strane, automobili nikako nisu neophodnost, lepo je da ima parkinga, ali ako nema, ima i drugih načina transporta. A što se tiče parkinga za stanare, toga je na limanima i više nego dovoljno, samo uvesti plavu zonu na ceo liman i sve je rešeno.
Ako mislite na ucrtani parking na manjem delu parkića između Blagoja Parovića 3 i Boška Buhe 2, njega građani nisu tražili na tom mestu, već je JP Urbanizam pre deset godina uvažilo činjenicu da se u manjem delu te površine godinama parkiraju građani, radnici NIS-a, EPS-a, Toplane. Prethodna vlast je nasula škjunak kao privremeno rešenje, dok se ne obezbede sredstva za izgradnju celog parkinga. Dakle, građani se nisu pitali i nisu se bunili za taj deo, reč je o desetom delu ukupne površine parka. Za sve ostalo je traženo da ostane park sa igralištem ta decu!!!
pa ti i jesi deo vlasti, nemoj da se lazemo. Ali znas sta - ovo je malo tvrdje, jer je nas nacin zivota,
A kada ovo pokrene nesto na limanu, dodji pa nam objasni sve sto imas da kazes.
A mozes da posaljes gradjevince u tvoje dvoriste od kuce pa neka dizu sta hoce.
Jedan od argumenata protivgaražnika je bio da je za sve kriv NIS (i jedina IT firma iz Park Sitija za koju su čuli, a ima ih 20tak) i da zapravo problema sa parkingom nema, tj. da nema toliko automobila na Limanu, a dokaz za to je da su parkinzi vikendom prazni. To je samo jedna od niza polu-istina. Velike firme zaista doprinose gužvi i niko ne bi bio srećniji od mene da se za početak očisti trotoar ispred Narodnog fronta 12. Ali, parkinzi su vikendom prazni samo preko dana. Nedeljom uveče, kad se svi vrate kući, možete tri sata kružiti bezuspešno. Da li protivgaražnici tvrde da pumpadžije dolaze na posao nedeljom uveče, s ciljem da mahnito zauzmu naš parking?
Drugo, slažem se da automobilski saobraćaj jednostavno treba smanjiti ili ukinuti, a poboljšati javni prevoz. Ali za to se niste bunili onima koji o tome odlučuju, već onima koji s tim nemaju nikakve veze, što samo pokazuje nezrelost, ali i da cilj zapravo nije boljitak, već samopromocija onog iz zadnjeg reda, što je nekad bio kalif, pa bi sad opet da bude kalif umesto kalifa. Na kraju, pitam vas: gde Limanci parkiraju kada odu na posao u druge delove grada? Može biti da smo i mi nekome problem.
“...Svi vi koji ste protiv garaza i vrtica javno vas pitam gde mislite da upisemo decu u koje to vrtice, i gde to da parkiramo svoja kola?”
Liman ima dovoljno vrtića.
Problem je s drugim delovima grada gde ljudi, nemajući vrtiće na svojoj teritoriji, dovoze decu na Limane.
Parkinga, takođe, ima dovoljno na Limanima.
Dovoljno je da pogledate kako limanski parkinzi izgledaju nakon radnog vremena i sve će vam se reći. Jedina mera, koju je potrebno uvesti na nekim parkinzima (oko NIS-a, limanskog staklenca - geta,...) je zoniranje.
Građani vajni uspeli su da spreče izgradnju garaže na parkingu, jer se time smanjuju zelene površine, a tražili su i dobili da se od petine livade napravi parking. "Bravo"!
Vrtići se grade na mestima gde deca jesu! Ne grade se na mestima malobrojnih parkova, da roditelji sedam ili deset kilometara kolima dovoze i odvoze svoju decu svaki dan. Liman je već podigao spratove na postojećim, iako za to nije bilo potrebe. Reč je o zdravom razumu, koji uz obraz obilato nedostaje našim urbanistima i političarima. Sve je to samo "punjenje" stranačke blagajne... zidaj gde je ranije ucrtano, idu izbori, nemamo vremena za ozbiljne izmene urbanističkih planova.
Hoće da ruše po parku jer žele da pripreme verovatno neku priču o NS na vodi. Ovde dijalog i mirni građanski bunt nema efekta. Gradom upravljaju ljudi koje bas briga za ovaj grad. Treba se snažno i konkretno suprotstaviti ali ne mirnim dijalogom. To je jedini način.
Neću da Vam kvarim entuzijazam ali čim su oni rekli da će napraviti i jednu garažu sve ostalo će nazvati proširenje, projektni dodatak, preraspodela....
Ovo 5 umesto osam ništa ne znači....
Znate i sami sa kakvim delikventima imate posla...
Laka vam zemlja (beton)
U pitanju su radnici koji su izgradili ceo Liman i pola Novog Sada, a sada se sa njihovim životima poigrava radi interesa građevinskih investitora i nečijeg estetskog dojma što su straćare u gradskoj zoni. Te straćare i ti ljudi koji žive u njima su istina ovog grada (uopšte urbane politike pod diktatom tržišnih interesa i malograđanštine). Takođe, ta favela nekada nije bila u gradskoj zoni, nego doslovno na kraju grada, a devdesetih i dvehiljaditih je izgrađeno ono u produžetku B. Cara Lazara, taj deo Telepa i Adica (ili koja li je to već četvrt), uglavnom uz vrlo sumnjivu pravnu proceduru. To što se njima sprema sutra se može desiti i pojedincima iz nove srednje i više klase za koju je Liman i izgrađen još sedamdesetih i osamdesetih. Što se tiče suda:
1) Gde se to sirotinja izborila za pravo i pravdu na sudu?
1a) Kada se to sirotinja izborila za pravo i pravdu na sudu u Srbiji?
Takođe, ovo "Nisam..., ali..." mene uvek podseća na "Nisam fašista/rasista/šovinista, ali..."
Treba promeniti zakon o automobilima i zabraniti da se vozi starudija, samim tim bi se smanjio broj vozila u Novom Sadu i bio bi nam cistiji vazduh! Ujedno ostalo bi nam svo zelenilo i podstaklo bi ljude da voze biciklove. Grad je dovoljno mali/veliki da se sve stigne biciklom/javnim prevozom il ieventualno jeftinim taksijem.. u svetu je zabranjen euro 3,4,5 motor i puno toga, a kod nas sve moze... strasno je ovo sto narod troi i uvek je neko drugi kriv, mi smo sami krivi sto dozvoljavamo sve ovo i sto na svakom cosku svojim primerom ne uticemo na okruzenje da ne bacaju djubre gde mu nije mesto, sto dozvoljavamo da indijanci parkiraji gde hoce, sto kucni ljubimci kenjaju gde stignu i gazde ne pokupe itd.. bunite se, recite glasno, promenite svest!!! ZIVEO ZIVOT I SRBIJA (drugu zemlju nemamo)
Svi vi koji ste protiv garaza i vrtica javno vas pitam gde mislite da upisemo decu u koje to vrtice, i gde to da parkiramo svoja kola?
Mozda vi ceznete za Novim Sadom iz 1970ih godina ali da vas obavestim da je 2019.godina i da se grad poduplao. Deca treba da idu u vrtice koji imaju grupe od po 10-15 dece a ne u ove od po 30. Kako mislite da to izvedemo ako se novi objekti ne grade? Mozda vas zabole uvo jer su vam deca prerasla taj uzrast, ali mene jos kako to brine.
Stidite se lazne ljubavi prema ovom gradu. Vi ste obicni hejteri koji ne znaju sta hoce ali znaju da nece nista!
Nemamo gde da parkiramo - nećemo garaže
Nema mesta u vrtićima - nećemo vrtiće
Hoćemo čiste i okrečene fasade - nećamo da plaćamo
Nećemo podzemne kontejnere - smrde nam nadzemni kontejneri
Hoćemo parkove za kerove - nećemo kerove u zgradama
E ma Koperfild vam ne bi udovoljio.
Ja da sam neka vlast uradio bi sve ovo nabrojano, ne bi vas ništa pitao a protestante, peticijaše i ostale dangube razjurio policijom.
Profa l sektor 06.05.2019 • 13:52
Liman i Adamavicevo
Drage komsije sa Limana pomozite i komsijama sa Adamovicevog naselja. Ceka nas slicna sudbina. Pozdrav od ex- limanaca iz cara Dusana.
Sta i gde naprednjacka bagra zeli da uradi u mom komsiluku?!
Prošetajte do Narodnog fronta na javni uvid plana Adamovićevog naselja. Posle prodaje dela ulice Braće Krkljuš investitoru da proširi zgradu, ulice, javnog dobra izvan prometa, imaju još gomilu neviđenih ideja, garaže na par spratova, ,,verske" objekte megalomanskih razmera i slično.
"...urbanisti su odbili primedbe da se odustane od gradnje saobraćajnice kroz Limanski park, uz Most slobode, a kako bi se Bulevar oslobođenja spojio sa Bulevarom despota Stefana."
Da mi je videti ovo remek-delo saobraćajne struke. Kako li će se uključivati na Bulevar, ne mogu ni da zamislim. Slutim neku petlju kod NIS-a. Ima li negde da se vidi taj plan? Uostalom, zar nije Maja svojevremeno napravila dovoljno saobraćanica kroz park? Dve dijagonale širine za po dve trake, mašala!
Uzgred, problem parkinga na Limanu ne postoji. Ne zaboravimo to. Čak ni sa najezdom vozila kojima se nemilice dolazi na posao i pored JGSP u poslovne zgrade koje su nekim čudom nikle u rezidencijalnom delu grada.
Mislim da su trenutno planovi na uvidu M. Dimitrijevica. Prave garaze i skolu valjda. Pogledaj po netu. Nemam kvalitetnu info. Mi sami Limanci, mi sami!
U ovome se slažemo. Jedno morate znati. Onaj kvazi protest Limanaca protiv izgradnje garaža su predvodili članovi SNS-a, zaposleni po EPS-u i gradskoj kući, kako bi amortizovali nezadovoljstvo Limanaca. Te se zato to sada prikazuje kao "pobeda". Kao, neće graditi 8,već samo 5 garaža.
ovde postoji ocajnicka potreba za dva puta vise parking mesta.
a onda politicka klika koja je sad u opoziciji skupi nekih 100 potpisa i unisti jednu razumnu ideju. i to isti oni kojima su puna usta price o toleranciji. mogli bi i vi iz 021 izaci na lice mesta pa pitati ljude sta misle. sram vas sve bilo!
Pa u dolini depresije nema ni 10% ljudi koji su radili u Neimaru. Većina se uselila na divlje i sad svi treba da dobiju stanove. Tačno postoje dokumenta ko je bio radnik a ko ne i bila bi nepravda prema mnogima ako bi svi dobili stanove
Profa l sektor 06.05.2019 • 13:52
Liman i Adamavicevo
Drage komsije sa Limana pomozite i komsijama sa Adamovicevog naselja. Ceka nas slicna sudbina. Pozdrav od ex- limanaca iz cara Dusana.
Sta i gde naprednjacka bagra zeli da uradi u mom komsiluku?!
Narodu nikad udovoljiti. Umesto da su zadovoljni što se vlast uvek zalaže za dijalog, interes i prava građana, uvek ima pojedinaca kojima će svako rešenje da smeta. Sve da im ispune i do poslednjeg zahteva što su naumili, opet im neće biti po volji. 40 godina živim na Limanu 3, a zadnjih godina se stvarno oseti nestašica parkinga. Ponekad moram i 400 metara od zgrade da parkiram auto, u mojim godinama to mi sve teže i teže pada. Bravo za lokalnu vlast, znajte da su novosadski penzioneri svim srcem uz vas!
uspeli su da sprece izgradnju garaza na mestima gde su sada parkinzi ?! bravo genijalci! a ko nas ostale **** sto cutimo pa parkiramo kilometar od zgrade
Stvarno je grozno sta rade ovj sns. Svi Limani kad su gradjeni projektanti su projektovali parking prostor za potrebe tih stanovnika. I onako fali parking prostora, oni sad hoce da pokvare ono sto su pravi projektanti uradili. Svaki pedalj hoce da pretvore u beton i da poseku sva drveca kojima su potrebne godine da porastu. Pravite garaze na nekom drugom mestu. Zar treba da se kvari lep izgled Limana. Hocete da Liman izgleda kao nova Detelinara.
Nismo se za ovo izborili, ne dozvolite da nam ovo "samo 5 garaža" podvale nazadnjaci kao uspeh i krajnji cilj. Nećemo vam dozvoliti da nam bukvalno sahranite i ovo malo parka i zelenila. Hoćete li izgraditi i jednu jedinu garažu tamo gde vaš voljeni Galens bude pravio NS na vodi ili će oni da iskoriste svaki pedalj zemlje za svoje zgradurine, a okolina Limana 3 i 4 će da bude kolateralna šteta?
Sada nam opet predstoji borba jer ovi zaista gaze preko mrtvih.
Kakve garaze??????
Hocemo jos drveca...u parku...u ulicama...kod semafora kad cekamo leti na 45 stepeni na pesackom da stojimo pod drvetom.
Isekli ste ono veliko drvo na raskrnici Nar Fronta i Sekspirove.Park nije park.Neko je vec kupio kunesky cetvrt i poceo da gradi zgradice .....proverite ako ne verujete.Ako su prodali i pare stavili u svoj dzep,nece niko moci nista.Ovo je teror ove vlasti nad gradkinama zbog kojih bi trebalo da se brinu o njima a ne otezavaju vec jadne zivote.Tu ne mislim na ove sto dzipovima ujutru dodju na kaficu u Park city.....fuj.
U centru grada, ul.Djure Jakšića već 30 godina molimo da se izgradi javna garaža koja stoji u urbanističkim planovima bar 50 godina i ništa, a ovi uporno smišljaju nove lokacije na perifernim delovima centralne zone i uporno oče da grade, i ovi srećni što sad grade 5 umesto 8 garaža. Kolektivno ludilo.
Pa limancani, to je kao kod onog nemca kas niko nije ostao. Cutali ste i tapsali kada su sjebavali ostatak grada. Samo da vas podsetim da Novi Sad nije samo Liman. Eto vam sad, zaigrala mecka i kod vas.
Sta ako neko misteriozno porusi kad krenu da grade? Ne razumem zasto se ne stavi zona?? Sad ce da bude jos veca guzva posto ce svi da dolaze jer su javne garaze. Jos kad nabiju i vrtic bice sjajno
Ako stanar zeli u zgradi da radi nesto, treba da dobije pristanak drugih stanara posto direktno utice na vrednost njihove imovine i na njihov zivot u datom objektu. Zasto nije tako i sa kvartovima u gradu?
Ako gradjanima ne treba vrtic i garaza u njihovoj zelenoj oazi, zasto neko drugi uopste ima pravo o tome da odlucuje? I kolika bi trebalo da bude odsteta onima koji tu zive za zakrcene ulice, blokirane parkinge ujutro kad treba krenuti na posao, zagadjenja koja ce da udisu? ;-(
Komšije, vrlo je jednostavno. U torbu bocu pur pene, pa kad god prođete pored nečuvanog građevinskog vozila, vi je istresite pod haubu. Rukama nepotrebne ulice i garaže neće izgraditi.
Kakva kombinacija zavisti, jeda i neokupanosti izbija iz tebe. Mi smo se barem izborili da se ukinu tri garaže, a uradićemo i više kad probaju da izađu s mašinama na teren, a ti smrdiš u svojoj rupi.
Znam da bi se ljudi u startu bunili, ali može i ovako
https://m.dw.com/sr/pešaci-napred-ostali-stoj/av-48594734
U redu su garaže na obodima grada, ali ako postoji vizija koja će smanjiti upotrebu automobila. Ako je ovo samo mogućnost da se još više voze, apsolutno ne treba nigde da se prave. Naročito ne na Limanima koji su pre novih zgrada bili zaokružena i održiva celina. U smislu razvoja grada, svi koji su bili na vlasti u poslednjih 20 i nešto godina i kamen bi pokvarili.
Treba ići ispred Urbanizma i tamo ih isterati napolje da objasne ljudima što će im zabetonirati i ono malo zelenila što je ostalo.
Zašto sebi ispred zgrada nisu stavili garaže? Limanci urbanisti.
Ne znam detalje pa ne mogu da komentarišem da li su stvarno u pitanju ljudi prevareni za stanove ili ne, ali ako se za 30 godina života nisu izborili na sudu za svoja prava, onda ni neće, a kao zamenu za to neće dobiti pravo na život u straćari nasred stambenog kvarta. I malo me to kukanje podseća na one što su po 20-30 godina izbeglice, kao da je u pitanju titula, a ne privremena situacija.
Jedini park u ovom velikom delu grada nam unistavaju! Bulevar, cafic............ i sta nam ostade od onog parka. Prvo su nas u glavu, pa unistili stabla. Gora vlast od ove nije bila. Da li ce jednog dana neko odgovarati? Ili ce biti kao i do sada, sjasi murta da uzjase kurta. Vrana vrani oci ne vadi. Sramota me je sto sam gradjanin NS.
Na uglu Sekspirove i Nfronta nema potrebe za garazom!
Saobracajnica pored mosta ce unistiti ono malo parka od Limanskog parka sto je ostalo, plus pravi poligon za dzipadzije kroz Despota Stefana, direktno pored osnovne skole!!! Za "ugostiteljski objekat" u Limanskom parku nema mesta!
Limanci, idemo, organizacija da se spreci ova gradnja!!!
Važno je da će sirotinju iz Depresije, koja je izgradila Liman i koja je prevarena za stanove, rasterati. Pretpostavljam da je ovo ili zadovoljavajuće rešenje ili eto, nije se moglo više od ovoga, znate... Branite svoje manje imućne i prevarene komšije kao što ste branili zelene oaze za kućne ljubimce.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Limanci se izborili za manje garaža, gradiće se pet umesto osam objekata
Autor: zarkob@021.rs
Novi Sad
•06.05.2019.
•13:09 > 13:29
Komentari 77
Mia
/
Nemanja (prvi)
Ovde treba da diskutujemo o akcijama kako cemo zaustaviti gradnju u ostacima Limanskog parka i tamo gde hoce da nabiju garaze gde im mesto nije.
I, molio bih redakciju da izmeni naslov vesti, "Izborili" smo se samo onda kad nas bageri i bagreri zaobidju za sva vremena!
/
svadjacete se oko ovoga dokle god novac stize iz juzne afrike umesto privrede
otkacite se rusije i podignite standard ako milite da ne ludujete oko isth stvari svakoga dana
kada je trebalo progutati manju zabu ste ubili premijera.
zaba je sada mnogo mnogo veca i uci ce vam kroz dupe
Ja sam
Dante Parkijeri
Ne smeta meni manjak mesta za parkiranje. Meni smeta debilna vlast zbog svega što radi. Problem je da kada se protiv vlasti najglasnije bore kreteni, onda ostali ljudi vide to i glasaju za vlast. Zbog vas, ljudi će glasati za vlast.
Nemanja
E pa i ja živim tačno iznad velikog parkinga u Despota Stefana i mesta uvek ima. Što ne dođeš da se parkiraš tu? Ali priznajem, to da li likovi poput tebe zapravo imaju mesta da se parkiraju je totalno sekundarna stvar. Ako je izbor između toga da dozvolimo da nam tik pod prozorom nikne još jedno betonsko ruglo i da dodatnih 50-tak vozila tu šiba izduvne gasove, ili da likovi poput tebe svakog dana kukaju što moraju da traže parking (ili se jednostavno odreknu auta), uvek ćeš izvući deblji kraj.
Dante Parkijeri
Sivi dom
Pripremljen si ali ne vredi,"zarkic"
Stanko
http://vgis.nsurbanizam.rs/gis/foto/1978/12303.jpg
Blagoje Parović
Crveni
Teodor
Mesta na pretek, a bar četvoro kola je na zelenoj površini kod trafo stanice.
Vlada
Pa niko nije rekao da od života na Limanu izrasta mozak, ti si sjajan primer za to - ali i bez njega možeš jednom biti vlast, nije sve propalo u tvom bednom životu.
Lune
Trt
Liman ima najbolju pokrivenost vrtićima (5 velikih objekata) i pored Novog Naselja najveći broj parking mesta po jedinici stanovanja u čitavom Novom Sadu. Ako ti to nije dovoljno, opcije su ti da se odseliš negde drugde, ili da prestaneš da kupuješ automobile i praviš decu.
Vlada
To što tebe moje priznavanje da ne znam celu situaciju i isticanje da 30-godišnjem divljem stanovanju mora biti kraj (makar se njime i rešavala nepravda) podseća na rasizam i fašizam sasvim lepo govori o tvom mentalnom sklopu. Moja nimalo bogata porodica je već preko 20 godina uvezana u sporove s državom koji vrede barem 2-3 radnička stana, ali gle čuda - dan kada ćemo zauzeti javnu površinu straćarama napravljenim od đubreta, pa još i kukati kada nam se sruše, još uvek je daleko.
@Marko
Parking na Limanu je za stanovnike Limana i radnike (tokom radnog vremena - naravno koji se placa, bilo firma ili radnici - njihov problem). Za stanovnike je dovoljan i postojeci, za radnike mozda treba 1-2 garaze na sprat, koje se ne smeju graditi na zelenim povrsinama. Sve ostalo je silovanje i teror.
Todor
vslv
Blagoje Parović
Nemanja
Pa ako je pred TVOJOM zgradom na Limanu manjak parkinga, ti lepo pokreni peticiju da se TU i podigne - ovde gde hoće da ih podižu već postoje veliki i zadovoljavajući parkinzi.
A za parkiranje na poslu se ne brinem, jer nisam lenje govno koje mora svuda da ide automobilom.
Todor
@Marko
Blagoje Parović
sivi dom
pa ti i jesi deo vlasti, nemoj da se lazemo. Ali znas sta - ovo je malo tvrdje, jer je nas nacin zivota,
A kada ovo pokrene nesto na limanu, dodji pa nam objasni sve sto imas da kazes.
A mozes da posaljes gradjevince u tvoje dvoriste od kuce pa neka dizu sta hoce.
Dante Parkijeri
Drugo, slažem se da automobilski saobraćaj jednostavno treba smanjiti ili ukinuti, a poboljšati javni prevoz. Ali za to se niste bunili onima koji o tome odlučuju, već onima koji s tim nemaju nikakve veze, što samo pokazuje nezrelost, ali i da cilj zapravo nije boljitak, već samopromocija onog iz zadnjeg reda, što je nekad bio kalif, pa bi sad opet da bude kalif umesto kalifa. Na kraju, pitam vas: gde Limanci parkiraju kada odu na posao u druge delove grada? Može biti da smo i mi nekome problem.
Limanac
Liman ima dovoljno vrtića.
Problem je s drugim delovima grada gde ljudi, nemajući vrtiće na svojoj teritoriji, dovoze decu na Limane.
Parkinga, takođe, ima dovoljno na Limanima.
Dovoljno je da pogledate kako limanski parkinzi izgledaju nakon radnog vremena i sve će vam se reći. Jedina mera, koju je potrebno uvesti na nekim parkinzima (oko NIS-a, limanskog staklenca - geta,...) je zoniranje.
Todor
Limanac
Živković
Fertilizator
Neću da Vam kvarim entuzijazam ali čim su oni rekli da će napraviti i jednu garažu sve ostalo će nazvati proširenje, projektni dodatak, preraspodela....
Ovo 5 umesto osam ništa ne znači....
Znate i sami sa kakvim delikventima imate posla...
Laka vam zemlja (beton)
Crveni
U pitanju su radnici koji su izgradili ceo Liman i pola Novog Sada, a sada se sa njihovim životima poigrava radi interesa građevinskih investitora i nečijeg estetskog dojma što su straćare u gradskoj zoni. Te straćare i ti ljudi koji žive u njima su istina ovog grada (uopšte urbane politike pod diktatom tržišnih interesa i malograđanštine). Takođe, ta favela nekada nije bila u gradskoj zoni, nego doslovno na kraju grada, a devdesetih i dvehiljaditih je izgrađeno ono u produžetku B. Cara Lazara, taj deo Telepa i Adica (ili koja li je to već četvrt), uglavnom uz vrlo sumnjivu pravnu proceduru. To što se njima sprema sutra se može desiti i pojedincima iz nove srednje i više klase za koju je Liman i izgrađen još sedamdesetih i osamdesetih. Što se tiče suda:
1) Gde se to sirotinja izborila za pravo i pravdu na sudu?
1a) Kada se to sirotinja izborila za pravo i pravdu na sudu u Srbiji?
Takođe, ovo "Nisam..., ali..." mene uvek podseća na "Nisam fašista/rasista/šovinista, ali..."
Limanac Ns
Treba promeniti zakon o automobilima i zabraniti da se vozi starudija, samim tim bi se smanjio broj vozila u Novom Sadu i bio bi nam cistiji vazduh! Ujedno ostalo bi nam svo zelenilo i podstaklo bi ljude da voze biciklove. Grad je dovoljno mali/veliki da se sve stigne biciklom/javnim prevozom il ieventualno jeftinim taksijem.. u svetu je zabranjen euro 3,4,5 motor i puno toga, a kod nas sve moze... strasno je ovo sto narod troi i uvek je neko drugi kriv, mi smo sami krivi sto dozvoljavamo sve ovo i sto na svakom cosku svojim primerom ne uticemo na okruzenje da ne bacaju djubre gde mu nije mesto, sto dozvoljavamo da indijanci parkiraji gde hoce, sto kucni ljubimci kenjaju gde stignu i gazde ne pokupe itd.. bunite se, recite glasno, promenite svest!!! ZIVEO ZIVOT I SRBIJA (drugu zemlju nemamo)
Marko
Mozda vi ceznete za Novim Sadom iz 1970ih godina ali da vas obavestim da je 2019.godina i da se grad poduplao. Deca treba da idu u vrtice koji imaju grupe od po 10-15 dece a ne u ove od po 30. Kako mislite da to izvedemo ako se novi objekti ne grade? Mozda vas zabole uvo jer su vam deca prerasla taj uzrast, ali mene jos kako to brine.
Stidite se lazne ljubavi prema ovom gradu. Vi ste obicni hejteri koji ne znaju sta hoce ali znaju da nece nista!
Živeti slobodno
Lune
Nema mesta u vrtićima - nećemo vrtiće
Hoćemo čiste i okrečene fasade - nećamo da plaćamo
Nećemo podzemne kontejnere - smrde nam nadzemni kontejneri
Hoćemo parkove za kerove - nećemo kerove u zgradama
E ma Koperfild vam ne bi udovoljio.
Ja da sam neka vlast uradio bi sve ovo nabrojano, ne bi vas ništa pitao a protestante, peticijaše i ostale dangube razjurio policijom.
VladaN
AN od 1963e
06.05.2019 • 17:58
Profa l sektor 06.05.2019 • 13:52
Liman i Adamavicevo
Drage komsije sa Limana pomozite i komsijama sa Adamovicevog naselja. Ceka nas slicna sudbina. Pozdrav od ex- limanaca iz cara Dusana.
Sta i gde naprednjacka bagra zeli da uradi u mom komsiluku?!
Prošetajte do Narodnog fronta na javni uvid plana Adamovićevog naselja. Posle prodaje dela ulice Braće Krkljuš investitoru da proširi zgradu, ulice, javnog dobra izvan prometa, imaju još gomilu neviđenih ideja, garaže na par spratova, ,,verske" objekte megalomanskih razmera i slično.
Logi
Da mi je videti ovo remek-delo saobraćajne struke. Kako li će se uključivati na Bulevar, ne mogu ni da zamislim. Slutim neku petlju kod NIS-a. Ima li negde da se vidi taj plan? Uostalom, zar nije Maja svojevremeno napravila dovoljno saobraćanica kroz park? Dve dijagonale širine za po dve trake, mašala!
Uzgred, problem parkinga na Limanu ne postoji. Ne zaboravimo to. Čak ni sa najezdom vozila kojima se nemilice dolazi na posao i pored JGSP u poslovne zgrade koje su nekim čudom nikle u rezidencijalnom delu grada.
Profa l sektor
Drug Crni
Plava kragna
nikola liman 3
a onda politicka klika koja je sad u opoziciji skupi nekih 100 potpisa i unisti jednu razumnu ideju. i to isti oni kojima su puna usta price o toleranciji. mogli bi i vi iz 021 izaci na lice mesta pa pitati ljude sta misle. sram vas sve bilo!
Bujke
/
rus je uporan da prosiri pumpu
Limanac
Marko
Liman i Adamavicevo
Drage komsije sa Limana pomozite i komsijama sa Adamovicevog naselja. Ceka nas slicna sudbina. Pozdrav od ex- limanaca iz cara Dusana.
Sta i gde naprednjacka bagra zeli da uradi u mom komsiluku?!
Dara
limanac
Lemi
Liman
Mi plaćamo, mi odlučujemo.
.
nensi
Liman FCV
Nismo se za ovo izborili, ne dozvolite da nam ovo "samo 5 garaža" podvale nazadnjaci kao uspeh i krajnji cilj. Nećemo vam dozvoliti da nam bukvalno sahranite i ovo malo parka i zelenila. Hoćete li izgraditi i jednu jedinu garažu tamo gde vaš voljeni Galens bude pravio NS na vodi ili će oni da iskoriste svaki pedalj zemlje za svoje zgradurine, a okolina Limana 3 i 4 će da bude kolateralna šteta?
Ccaaki
Covek
SMS
Kakve garaze??????
Hocemo jos drveca...u parku...u ulicama...kod semafora kad cekamo leti na 45 stepeni na pesackom da stojimo pod drvetom.
Isekli ste ono veliko drvo na raskrnici Nar Fronta i Sekspirove.Park nije park.Neko je vec kupio kunesky cetvrt i poceo da gradi zgradice .....proverite ako ne verujete.Ako su prodali i pare stavili u svoj dzep,nece niko moci nista.Ovo je teror ove vlasti nad gradkinama zbog kojih bi trebalo da se brinu o njima a ne otezavaju vec jadne zivote.Tu ne mislim na ove sto dzipovima ujutru dodju na kaficu u Park city.....fuj.
Inspektor Višekruna
za sada!
Lajoš
Nervirach
Limanka
Bez prava glasa
Ako gradjanima ne treba vrtic i garaza u njihovoj zelenoj oazi, zasto neko drugi uopste ima pravo o tome da odlucuje? I kolika bi trebalo da bude odsteta onima koji tu zive za zakrcene ulice, blokirane parkinge ujutro kad treba krenuti na posao, zagadjenja koja ce da udisu? ;-(
Nemanja
Mastodont
Kakva kombinacija zavisti, jeda i neokupanosti izbija iz tebe. Mi smo se barem izborili da se ukinu tri garaže, a uradićemo i više kad probaju da izađu s mašinama na teren, a ti smrdiš u svojoj rupi.
Realista
@Cale
Luk
https://m.dw.com/sr/pešaci-napred-ostali-stoj/av-48594734
U redu su garaže na obodima grada, ali ako postoji vizija koja će smanjiti upotrebu automobila. Ako je ovo samo mogućnost da se još više voze, apsolutno ne treba nigde da se prave. Naročito ne na Limanima koji su pre novih zgrada bili zaokružena i održiva celina. U smislu razvoja grada, svi koji su bili na vlasti u poslednjih 20 i nešto godina i kamen bi pokvarili.
Cale
Petar
Zašto sebi ispred zgrada nisu stavili garaže? Limanci urbanisti.
Vlada
Ne znam detalje pa ne mogu da komentarišem da li su stvarno u pitanju ljudi prevareni za stanove ili ne, ali ako se za 30 godina života nisu izborili na sudu za svoja prava, onda ni neće, a kao zamenu za to neće dobiti pravo na život u straćari nasred stambenog kvarta. I malo me to kukanje podseća na one što su po 20-30 godina izbeglice, kao da je u pitanju titula, a ne privremena situacija.
kompletni idioti
dule
konj
Novosadjanin
Profa l sektor
Nemanja
Saobracajnica pored mosta ce unistiti ono malo parka od Limanskog parka sto je ostalo, plus pravi poligon za dzipadzije kroz Despota Stefana, direktno pored osnovne skole!!! Za "ugostiteljski objekat" u Limanskom parku nema mesta!
Limanci, idemo, organizacija da se spreci ova gradnja!!!
Crveni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H